Guest (Restricted Access)
Selected titles: 0

Export:
Text | Dublin Core | RIS
Monograph Monograph [Search Result] | [save] |

Bibliographic description
Author Search all publications by the author Wang, Luyang
Title Werbesprache im Deutschen und Chinesischen
eine kontrastiv-linguistische und interkulturell-kommunikative Analyse
Place : Publ. Frankfurt, M.: Lang-Ed.
Year 2013
Written in German
Extent 185 S.
Academic paper Zugl. überarb. Fassung von: Nanjing, Univ., Diss., 2009
ISBN 3-631-64105-2; 978-3-631-64105-7
Series Studien zur allgemeinen und romanischen Sprachwissenschaft; 12
Selections from contents
Selections from contents
Classification
Domains / Technical language / Media language / Advertising (language)
Domains / Semiotics / Individual aspects (semiot.) / Advertising (semiot.)
Domains / Semiotics / Contrastive semiotics
Levels / Text linguistics / Contrastive text linguistics
Indo-European languages / Germanic / German
Non-Indo-European languages / Sino-Tibetan languages / Chinese
Redirected from
Advertising (language) ; Advertising (semiot.) ; Semiotics, contrastive; Semiotik, kontrastive; Contrastive semiotics ; Text linguistics, contrastive; Textlinguistik, kontrastive; Contrastive text linguistics ; German ; Mandarin; Kantonesisch; Cantonese; Putonghua; Sinitic; Hakka; Yue; Chinese
Reviews
Chen, Qi. Luyang Wang: Werbesprache im Deutschen und Chinesischen. Eine kontrastiv-linguistische und interkulturell-kommunikative Analyse. Frankfurt am Main: Lang 2013, 185 Seiten (=Studien zur Allgemeinen und Romanischen Sprachwissenschaft 12) [Rezension], 2014