Home
Suche
Klassifikation
Über BLLDB
Impressum
Datenschutz
Hilfe
English
STATUS
Gast (Eingeschränkter Zugriff)
WIKIPEDIA
'Universität (Kommunikationssituation)' in Wikipedia nachschlagen
SUCHANFRAGE
Schlagwort/Klassifikation: "Disziplinen / Pragmalinguistik / Sonstige Kommunikationssituationen / Universität (Kommunikationssituation)"
SUCHHISTORIE
Anzahl der Suchanfragen: 1
Klassifikation
›
Disziplinen von Angewandte Linguistik bis Sprachphilosophie ...
›
Pragmalinguistik
›
Sonstige Kommunikationssituationen
› Universität (Kommunikationssituation)
92 Titel gefunden (
alle speichern
)
10 Treffer pro Seite
1
2
3
4
5
speichern
|
alle
Afful, Joseph Benjamin Archibald; Mwinlaaru, Isaac Nuokyaa-Ire:
When "Sir" and "Madam" are not : address terms and reference terms students use for faculty in a Ghanaian university. In: Sociolinguistic studies. - London : Equinox Publ. 6 2012, 3, 491-517
Banytė, Inga; Inčiūrienė, Raminta:
Intercultural communication in higher education institutions In: Kalba ir kontekstai. - Vilnius : Vilniaus Pedagoginio Univ. Leidykla 5 2012, 1, 241-249
Cook, Haruko Minegishi:
A response to “Against the social constructionist account of Japanese politeness” In: Journal of politeness research. - Berlin [u.a.] : Mouton de Gruyter 8 2012, 2, 269-276
Csomay, Eniko:
A corpus-based look at short turns in university classroom interaction In: Corpus linguistics and linguistic theory. - Berlin ; New York : Mouton de Gruyter 8 2012, 1, 103-128
Dasli, Maria:
Are we there yet? Intercultural encounters with British studies In: Language and intercultural communication. - Abingdon : Routledge 12 2012, 3, 179-195
Deppermann, Arnulf:
How does 'cognition' matter to the analysis of talk-in-interaction? In: Language sciences. - Amsterdam : Elsevier 34 2012, 6, 746-767
Dervin, Fred; Tournebise, Céline:
Redez-vous ratés de l'interculturel en éducation? Une étude de cas de l'éducation à la communication interculturelle en Finlande In: Texte, discours, interactions: nouvelles épistémologies. - Besançon : Presses Univ. de Franche-Comté 2012, 135-155
Evison, Jane:
A corpus linguistic analysis of turn-openings in spoken academics discourse: understanding discursive specialisation In: English Profile Journal. - Cambridge [u.a.] : Cambridge Univ. Press 3 2012, 1-24
Giménez Moreno, Rosa:
The interdependence of repetition and relevance in university lectures In: Journal of pragmatics. - Amsterdam [u.a.] : Elsevier 44 2012, 6-7, 744-755
Griffin, Rachel A.:
In the salon : black female faculty 'Talking Back' to the Academy. In: Women and language. - Urbana, Ill. : Univ. of Illinois 35 2012, 2, 75-79
1
2
3
4
5
speichern
|
alle