Home
Suche
Klassifikation
Über BLLDB
Impressum
Datenschutz
Hilfe
English
STATUS
Gast (Eingeschränkter Zugriff)
WIKIPEDIA
'Sprache und Intelligenz ' in Wikipedia nachschlagen
SUCHANFRAGE
Schlagwort/Klassifikation: "Disziplinen / Psycholinguistik / Sprache und Intelligenz "
SUCHHISTORIE
Anzahl der Suchanfragen: 1
Klassifikation
›
Disziplinen von Angewandte Linguistik bis Sprachphilosophie ...
›
Psycholinguistik
› Sprache und Intelligenz
208 Titel gefunden (
alle speichern
)
10 Treffer pro Seite
1
2
3
4
5
speichern
|
alle
Campello de Souza, Bruno; Stamford da Silva, Alexandre; Maria da Silva, Auristela; Roazzi, Antonio; Carrilho, Silvania Lúcia da Silva:
Putting the Cognitive Mediation Networks Theory to the test: evaluation of a framework for understanding the digital age In: Computers in human behavior. - Amsterdam [u.a.] : Elsevier 28 2012, 6, 2320-2330
Emmerich, Maren:
Die neuen Überflieger : ... wer sind eigentlich die Genies von heute?. In: Bild der Wissenschaft. - Leinfelden-Echterdingen : Konradin Medien 2012, 10, 60-66, 7
Grüter, Thomas:
Gemeinsam sind wir Mensch : im Lauf der Stammesgeschichte eroberte 'Homo sapiens' nahezu alle Klimazonen der Erde. In: Gehirn & Geist. - Heidelberg : Spektrum-der-Wiss.-Verl.-Ges. 2012, 10, 42-47
Han, Wen-jui:
Bilingualism and academic achievement In: Child development. - Malden, Ma. [u.a.] : Blackwell 83 2012, 1, 300-321
Junco, Reynol:
In-class multitasking and academic performance In: Computers in human behavior. - Amsterdam [u.a.] : Elsevier 28 2012, 6, 2236-2243
Lier, Pol A. C. van; Vitaro, Frank; Barker, Edward D.; Brendgen, Mara; Tremblay, Richard E.; Boivin, Michel:
Peer victimization, poor academic achievement, and the link between childhood externalizing and internalizing problems In: Child development. - Malden, Ma. [u.a.] : Blackwell 83 2012, 5, 1775-1788
McKoon, Gail; Ratcliff, Roger:
Aging and IQ effects on associative recognition and priming in item recognition In: Journal of memory and language. - Amsterdam [u.a.] : Elsevier 66 2012, 3, 416-437
Negretti, Raffaella:
Metacognition in student academic writing : a longitudinal study of metacognitive awareness and its relation to task perception, self-regulation, and evaluation of performance. In: Written communication. - Beverly Hills, Calif. [u.a.] : Sage Publ. 29 2012, 2, 142-179
Reed, Vicki A.:
An introduction to children with language disorders – 4th ed. – Boston [u.a.]: Pearson 2012. XV, 621 S.
Integrating the mind : Domain general versus domain specific processes in higher cognition. – [1. pbk. ed.] – Hove [u.a.]: Psychology Press 2012. IX, 510 S.
1
2
3
4
5
speichern
|
alle