Home
Suche
Klassifikation
Über BLLDB
Impressum
Datenschutz
Hilfe
English
STATUS
Gast (Eingeschränkter Zugriff)
WIKIPEDIA
'Lernstrategie ' in Wikipedia nachschlagen
SUCHANFRAGE
Schlagwort/Klassifikation: "Disziplinen / Angewandte Linguistik / Sprachunterricht / Lerntheorie / Lernstrategie "
SUCHHISTORIE
Anzahl der Suchanfragen: 1
Klassifikation
›
Disziplinen von Angewandte Linguistik bis Sprachphilosophie ...
›
Angewandte Linguistik
›
Sprachunterricht
›
Lerntheorie
› Lernstrategie
486 Titel gefunden (
alle speichern
)
10 Treffer pro Seite
1
2
3
4
5
speichern
|
alle
Alloway, Tracy Packiam; Bibile, Vanessa; Lau, Gemma:
Computerized working memory training : can it lead to gains in cognitive skills in students?. In: Computers in human behavior. - Amsterdam [u.a.] : Elsevier 29 2013, 3, 632-638
Ayan, Steve:
Besser lernen : ... Wir lernen heute zwar nicht unbedingt besser als früher, allerdings müssen wir viel mehr und ständig neues Wissen bewältigen. Eine Reihe nützlicher Faustregeln hilft dabei. In: Gehirn & Geist. - Heidelberg : Spektrum-der-Wiss.-Verl.-Ges. 2013, 10, 30-40
Baleghizadeh, Sasan; Kardoust, Amir:
Gender differences in the use of vocabulary learning strategies and self-efficacy beliefs In: Mots. - Paris : ENS-Éd. 2 2013, 2, 47-66
Cenoz, Jasone:
Discussion: towards an educational perspective in CLIL language policy and pedagogical practice In: International journal of bilingual education and bilingualism. - Abingdon : Routledge, Taylor & Francis Group 16 2013, 3, 389-394
Cheung, Cecilia S.-S.; Pomerantz, Eva M.; Dong, Wei:
Does adolescents' disclosure to their parents matter for their academic adjustment? In: Child development. - Malden, Ma. [u.a.] : Blackwell 84 2013, 2, 693-710
Coyle, Do:
Listening to learners: an investigation into 'successful learning' across CLIL contexts In: International journal of bilingual education and bilingualism. - Abingdon : Routledge, Taylor & Francis Group 16 2013, 3, 244-266
Czarnecka, Małgorzata:
Zur Rolle des Vorwissens beim Fremdsprachenlernen In: Sprache in Wissenschaft und Unterricht. - Dresden : Neisse-Verlag 2013, 45-55
Czura, Anna; Papaja, Katarzyna:
Curricular models of CLIL education in Poland In: International journal of bilingual education and bilingualism. - Abingdon : Routledge, Taylor & Francis Group 16 2013, 3, 321-333
Denman, Jenny; Tanner, Rosie; Graaff, Rick de:
CLIL in junior vocational secondary education: challenges and opportunities for teaching and learning In: International journal of bilingual education and bilingualism. - Abingdon : Routledge, Taylor & Francis Group 16 2013, 3, 285-300
Desjarlais, Malinda:
Internet exploration behaviours and recovery from unsuccessfull actions differ between learners with high and low levels of attention In: Computers in human behavior. - Amsterdam [u.a.] : Elsevier 29 2013, 3, 694-705
1
2
3
4
5
speichern
|
alle