Gast (Eingeschränkter Zugriff)
Schlagwort/Klassifikation: "Disziplinen / Angewandte Linguistik / Sprachunterricht / Bewertungskriterium (Sprachunterricht)"
Anzahl der Suchanfragen: 1
KlassifikationDisziplinen von Angewandte Linguistik bis Sprachphilosophie ...Angewandte Linguistik Sprachunterricht › Bewertungskriterium (Sprachunterricht)
1649 Titel gefunden (alle speichern) 10 Treffer pro Seite

Erste Seite5 Seiten zurückzurück 1 2 3 4 5 vor5 Seiten vorLetzte Seite
speichern | alle
Aufsatz in Zeitschrift Alsaif, Abdullah; Milton, James: Vocabulary input from school textbooks as a potential contributor to the small vocabulary uptake gained by English as a foreign language learners in Saudi Arabia In: Language learning journal. - Abingdon, Oxfordshire : Routledge 40 2012, 1, 21-33
Aufsatz in Zeitschrift Arispe, Kelly; Blake, Robert J.: Individual factors and successful learning in a hybrid course In: System. - Amsterdam : Elsevier 40 2012, 4, 449-465
Monographie Language learning : new research. – New York: Nova Science Publ. 2012. XII, 303 S.
Aufsatz in Zeitschrift Barth, Amy Elizabeth; Stuebing, Karla K.; Fletcher, Jack M.; Cirino, Paul T.; Romain, Melissa A.; Francis, David; Vaughn, Sharon: Reliability and validity of oral reading fluency median and mean scores among middle grade readers when using equated texts In: Reading psychology. - Philadelphia, Pa. : Taylor & Francis 33 2012, 1-2, 133-161
Monographie Deutschunterricht in Theorie und Praxis ; 3. Mündliche Kommunikation und Gesprächsdidaktik – 2., korrigierte Aufl. – Baltmannsweiler: Schneider-Verl. Hohengehren 2012. XIV, 592 S.
Aufsatz in Zeitschrift Berthele, Raphael: The influence of code-mixing and speaker information on perception and assessment of foreign language proficiency: an experimental study In: International journal of bilingualism. - London [u.a.] : Sage Publ. 16 2012, 4, 453-466
Aufsatz in Zeitschrift Bitchener, John: A reflection on 'the language learning potential' of written CF In: Journal of second language writing. - Amsterdam ˜[u.a]œ : Elsevier 21 2012, 4, 348-363
Aufsatz in Zeitschrift Booth, Dawn Karen: Scaffolding during the formal assessment of young EAL learners: a New Zealand case study In: Australian review of applied linguistics. - Wollongong, NSW 35 2012, 1, 5-27
Monographie Bouda, Waltraud: Phonologische Bewusstheit und spezifische Sprachentwicklungsstörungen : Entwicklung und Evaluation eines Sprachförderprogramms für lautsprachgestörte Vorschulkinder an Sprachheilschulen. 2012. X, 294 Bl.
Aufsatz in Zeitschrift Capel, Annette: Completing the 'English Vocabulary Profile': C1 and C2 vocabulary In: English Profile Journal. - Cambridge [u.a.] : Cambridge Univ. Press 3 2012, 1-14
Erste Seite5 Seiten zurückzurück 1 2 3 4 5 vor5 Seiten vorLetzte Seite
speichern | alle