Canada ; Spain ; Australia ; Applied linguistics ; Language teaching ; Pronunciation (teaching of) ; Conversational pedagogy ; Cross-cultural pragmatics; Pragmatics, cross-cultural; Pragmatik, interkulturelle; Intercultural communication ; Metalinguistic awareness; Phonologische Bewusstheit; Phonological awareness; Focus on form (language teaching) ; Sprachbewusstsein; Linguistic awareness ; Language and music ; Identität und Sprache; Identity and language; Fremdheit und Sprache; Estrangement and language; Sprache und Integration; Integration und Sprache; Language and identity ; Multikulturalität; Diversität, soziale; Vielfalt, kulturelle; Diversity, cultural; Multiculturalism; Transculturalism ; Multilingualism; Polylingualism; Plurilingualism ; Auswanderer; Emigrants; Migrant; Aussiedler; Gastarbeiter; Arbeitsmigranten; Immigrants/Emigrants ; Hearing disorders ; Zweitspracherwerb (ungesteuerter) ; Second language acquisition (untutored) ; Natürlicher Zweitspracherwerb; Second language acquisition ; Second language acquisition (psycholing.) ; Catalan ; Nigerkordofanische Sprachen; Congo-Kordofanian languages; Kongosaharanische Sprachen; Niger-Congo languages