Guest (Restricted Access)
Selected titles: 0

Export:
Text | Dublin Core | RIS
Monograph Monograph [Search Result] | [save] |

Bibliographic description
Author Search all publications by the author Stöckl, Hartmut
Title Werbung in Wort und Bild
Textstil und Semiotik englischsprachiger Anzeigenwerbung
Original title Textstilistische und semiotische Untersuchungen zu ausgesuchten Werbe-Text-Bildkommunikaten unter besonderer Berücksichtigung der Bild-Textverknüpfung
Place : Publ. Frankfurt am Main: Lang
Year 1997
Written in German
Extent 427 Seiten
Academic paper Dissertation, Universität Jena, 1995
ISBN 3-631-32286-0
Series Europäische Hochschulschriften. Reihe 14, Angelsächsische Sprache und Literatur = Série 14, Langue et littérature anglo-saxonnes = Series 14, Anglo-Saxon language and literature; 336
Selections from contents
Classification
Domains / Technical language / Media language
Domains / Technical language / Media language / Advertising (language)
Domains / Semiotics / Semiotics of verbal art
Levels / Text linguistics / Picture-word-combination
Indo-European languages / Germanic / English
Redirected from
Media language ; Advertising (language) ; Literary semiotics; Semiotik des sprachlichen Kunstwerks; Semiotics of verbal art ; Word-picture-combination; Text-Bild-Verbindung; Multimodality (text linguistics) ; Multimodalität (Textlinguistik) ; Bildlinguistik; Picture-word-combination ; English